
نوشته اصلی توسط
باغبان
شما درست می فرمایید - آدم ها ازدواج می کنند که به آرامش برسن .
ولی بعضی موقع ها یکی از طرفین ( چه مرد و چه زن ) دچار همچین مشکلی میشن ،،که می بایست به هم کمک کنند.
یکی از هدف ها ازدواج هم همینه - که تو سختی ها هم یار و هم غم باشند .
اونکه وارد همچین خشمی میشه خودش نمی فهمه داره چی کار می کنه ،،،شاید فردی خوبی باشه .
بهترین کار اینکه با مشاوره حضوری و زوج درمانی مسئله را کاهش بدند و یا بتونند حل کنند - اگه این شدت زیاد هست و طرفین قبول مشاور نمیکنند از نفر سومی کمک گرفته بشه .
من خیلی ها را دیدم به خاطر مسائل زندگی یا ورشکستگی و یا تصادف و ....دچار همچین موضوعی شدن ...ولی دست به دست هم دارن تلاش می کنند بهبود بدن .
هر فردی راه حل مخصوص خودش را داره .
موفق باشین .
علاقه مندی ها (Bookmarks)