من چند بار پیش مشاور رفتم و ایشون راهکار می داد و
من انجام میدادم زمانی که میفرستم چون از نظر اینکه با یکی حرف میزنم و به من حق میداد ی کم اروم میشدم و تا یکی دوهفته خوب بود همه چی
فقط مشکل اینجا بود که چون من میرفتم او نمی فهمید که من دارم برای زندگیم تلاش می کنم فکر می کرد مشکل از منه و مشاور منو نصیحت می کنه واسه اینه ک همه چی خوب میشه
و اصلا خودشو شریک و سهیم در اصلاح زندگی نمی دونست
و اخرین باری ک رفتم مشاور کفت ک من هر راهکاری ک بلد بودم به شما گفتم و انجام دادی و من دیگه نرفتم










علاقه مندی ها (Bookmarks)