نقل قول نوشته اصلی توسط بهاره جون نمایش پست ها
اگر معنی ظرافت و شکنندگی اینه که خانم ها توانایی، هوش و...
سلام، اگه زن بگه من میخام برم ببرون کار کنم و آقا هم بگه من میخام بشینم خونه و کارای خونه رو انجام بدم و ارامش خونه رو انجام بدم، بنظر منم مشکلی نداره. خانم بره فعالیتهای اجتماعیش برسه، مرد هم خانه داری. ولی نکته اینجاس که یه نفری باید مسئولیت خونه رو بر عهده بگیره. اگه جفت مرد و زن برن بیرون کار کنن و زن هم فقط اسما وظیفه کارای خونه رو بر عهده داشته باشه و در عمل کاری انجام نده، اون بالانس زندگی بهم میریزه.

من نمیدونم شما چقدر به واژه ها حساسیت دارین. من گفتم ظرافت، و نه شکنندگی. اینا با هم فرق دارن. بله حرفتون درسته، همه موجودات ظرافت دارن. ولی بنظرم تفاوتهایی از این لحاظ (شاید در حد شدت و نه بود و نبودش) بین مرد و زن هست. کاشکی خداوند مردا رو ظریف می آفرید! والا بخدا ظرافت یه ویژگی بد نیست! من منظورم از ظرافت و تقابل اون با محیط کار بیرون اینه که، مرد دوازده ساعت بیرون کار میکنه، مدام با این و اون سر و کله میزنه، داد میزنه، اعصابش خورد میشه، حرص میخوره و ... حالا یه خانم اگه توی این محیط قرار بگیره، میتونه بعد ۱۲ ساعت کار، بیاد خونه و ارامش خونه رو فراهم کنه؟