بنظر من یک نماز خوب زمانی خونده میشه که وقتی داری کلمات عربی نماز رو میگی همزمان به معنی فارسی اون هم فکر کنی .
من خودم خیلی از دعاهایی که عربی هستند را اول میرم ترجمه فارسی اون رو میخونم و اون موقع اینقدر به دلم میشینه که هر وقت اون دعا رو میخونم یاد معانی قشنگش می افتم ..اینطوری انگیزه و شوق بیشتری هم پیدا میکنم برای ادامه ی عبادت و دعا کردن .








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)