Wisdom عزیز
امروز با خوندن تاپیکت حالم دگرگون شد. کامل شرایطت رو درک میکنم. چون خودم هم مهاجرت کردم و اون حس هزارتیکه شدن قلب و داغون شدن بخاطر بیماری مادرم رو بارها تجربه کردم.
حتی ازینکه اینجا بهت گفتن برو به مادرت سر بزن هم دلم گرفت. چون میدونم بخاطر شرایط کرونا بعضی کشورها پروازهاشون به ایران ممنوع شده و برای خیلی جاها شرایط خیلی سختی برای ورود گذاشتن. نمیدونم وضعیت برای تو چطوره؟!
مطالبی که سحر بهاری در مورد بیمار آلزایمری گفتن رو به خواهر و برادرات انتقال بده.
اما در مورد خودت، باید با این واقعیت کنار بیای. بیماری و ناتوانی بخشی از وجود و طبیعت انسان هست. این بیماری هم پیشرونده هست و باید خودت رو برای شرایط جدید آماده کنی. خداروشکر خانواده به مادرت رسیدگی میکنن. بقیه رو بسپار به خدا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)