با سلام
--یه دفتر بردارید ، این سئوال های اذیت کننده و یا این ناآرامی ها ی درونی را توش بنویسید ،،، سپس بهش فکر کنید .
وقتی تونستید پاسخی آرامش بخش برا ی این جور سئوال ها از جانب خود و در خلوت خودتون پیدا کنید ، به آرامش مد نظر می رسین و دیگر این جور سئوالات شما را اذیت نمی کنه و برای شما مهم نمی شه .
--مطلب بعد ،بحث اهمیت گذاری ها ست .
این خود شما هستید که به این سئوال ها اهمیت زیادی قرار دادید ،
نمی گم مهم نیست - بلکه طیف اهمیت گذاری و شادی واقعی ما باید جوری چیده بشه که شادی واقعی ما وابسته به بیرون نباشه .
اگه شادی ما به محیط بیرونی وابسته باشه ، آرامش ما هم نیازمند و وابسته اون میشه .
ما کنترل کاملی به محیط بیرونی خود نداریم .
تمرکز و انرژی خودتون را ،به درونتون ، و وجودتون ،، بیرید .
نذارید ذهنتون د رگذشته و آینده حرکت کنه ،،انرژی تون را در زمان حال و در پیشرفت توسعه خودتون صرف کنید .
در پناه خدا









علاقه مندی ها (Bookmarks)