به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    خواهش میکنم

    الان در دو پست قبلی که نقل قول کردین تمامی مواردی که بالا عرض کردم دیده میشه... مقابله به مثل، ناراحتی ، گریز و ...
    وقتی میگیم بجای این واکنش ها شما بدنبال چرایی موضوع باشین، راه حل پیدا کنین تغییر کنین، برای همین هست. بله درست میگین ما در حالت عادی ممکنه اصلا ناراحت نشیم.
    من فرضا سی و هشت سالمه، هنوزم دارم از پدر و مادرم پول خرجیمو میگیرم، هنوزم تو خونه خودمونم و ملالی نیست. طبیعتا خوش میگذره، حتی خوش هم نگذره بقول یه دوستی سه وعده غذای گرم برای سیر شدن و یه لحاف و بالش و یه سقف برای استراحت هست.

    مطمئنا زندگی من و شما به اندازه ی زندگی یک چهره معروف نمیتونه برای مردم جذابیتی داشته باشه، اینکه فکر کنیم چون ازمون سؤال میکنن پس دنبال اینن بدونن تو زندگی شخصیمون چی میگذره این اشتباهه.
    البته دقت کنین من الان دنبال این نیستم کار اون افراد یا اون فرد رو صحیح جلوه بدم، ولی در صدد اینم با این سؤالات تلنگری برای شما بوجود بیاد.

    تلنگر و هوشیاری این نیست شما بفرمایین ؛
    نقل قول نوشته اصلی توسط آبي_آرام_بلند نمایش پست ها
    نکنه من باید برم جایی که مردمش فرهنگشون تو این زمینه یکم بالاتر باشه. الان من میتونم یه ماه برا یه آزمونی بخونم و اینجا استخدام بشم ولی اینکه "اینجا" استخدام بشم منو ترسونده.

    این همون گریزه، حتی میتونه یه بهانه ای چرب باشه من از زیر این کار هم در برم ! بهمین سادگی
    این تغییره کی قراره اتفاق بیافته؟

    ببینید عزیزم اتفاقا من بشما توصیه میکنم حتما شرکت کنید، توصیه میکنم اگر موقعیت ازدواج دارین، اما طبق گفتتون ...؛ ↓
    نقل قول نوشته اصلی توسط آبي_آرام_بلند نمایش پست ها
    شرایط ازدواج خوبی داشتم خودم نخواستم ازدواج کنم.

    علل رو با کمک یک متخصص بررسی کنین، راه حل پیدا کنین و قدم در راه تغییر بگذارین.
    خیلی از موقعیت ها میتونن به پیشرفت ما کمک کنن، مقصود از هوشیاری همین هست. من خوشحال میشم کسی ازم چیزی نپرسه چون تغییر کردن درد خواهد داشت و شکستن این پوسته رو میطلبه.

    از دیگران توقع نداشته باشین رفتار و گفتارشون رو در برخورد با شما تغییر بدن، چون همیشه یک نفر هست ازتون سؤال بپرسه. شما باید واکنشتون رو تغییر بدید، چون کنترلی بر دیگران ندارین اما فرمون زندگیتون تو دستای خودتون هست.
    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.
    ویرایش توسط سحر بهاری : دوشنبه 06 بهمن 99 در ساعت 10:19

  2. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 07 بهمن 99), آبي_آرام_بلند (چهارشنبه 08 بهمن 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.