سلام
به پلیس چرا زنگ نمی زنید؟
ما یه همسایه داشتیم که از بالا توی حیاط و خونه ی بقیه رو داشت دید میزد به پلیس زنگ زدند همسایه ها و کمتر شد این موضوع.
اگه بیشتر تکرار شد با همسایه ها ازش شکایت کنید، وقتی تعدادتون زیاد باشه حتما دادگاه عمل میکنه به این شکایت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)