خدایا ،ای خدای مهربان ،،،
نورت را هر روز به دلمان بتابان ، چون تنها نور وجود توست که ما را آرام می کند و به آرامش می رساند .
این آرامش را برای نفر بعد ، از خداوند مهربان خواستارم .
آمین .![]()
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
خدایا ،ای خدای مهربان ،،،
نورت را هر روز به دلمان بتابان ، چون تنها نور وجود توست که ما را آرام می کند و به آرامش می رساند .
این آرامش را برای نفر بعد ، از خداوند مهربان خواستارم .
آمین .![]()
افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 30 آذر 99), سرشار (جمعه 05 دی 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
تشکرشده 435 در 224 پست
پروردگارا به او با نظر رحمت بنگر و در تمام امور مصلحتش را در نظر گیر و رستگاری در روز قیامت را روزی اش گردان
تشکرشده 325 در 136 پست
ممنون تبسم جان از دعایت
من هم برای نفر بعدی دعا میکنم هرشب خواب راحتی داشته باشد بدون نگرانی و ترس از آینده.
miss seven (سه شنبه 23 دی 99), افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99), سرشار (جمعه 05 دی 99)
تشکرشده 351 در 126 پست
ممنونم آنه ماری عزیز
خدایا ما را از چاه خودبینی نجات بده آنجا که خواستگاه تمام محاسبات هر روز به "حس خوب من" ختم باید بشود..خدایا قلب و وجودمان را در رهایی واقعی پرواز بده تا "حس خوب من" فارغ از محاسبات و تعلقات فقط به "رضایت تو" از من اوج بگیرد...قلبی که اگر در کنار صاحبش قرار گیرد آرام میگیرد..
خدایا برای نفر بعدی پرواز و سبکباری و آرامش خواستارم,.....,![]()
gholam1234 (جمعه 05 دی 99), miss seven (سه شنبه 23 دی 99), zolal (یکشنبه 21 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99), زونیام (جمعه 05 دی 99), سرشار (جمعه 05 دی 99)
تشکرشده 311 در 123 پست
سلام ممنون
برای نفر بعدی سلامتی و ارامش خاطر رو از خدا میخوام
gholam1234 (جمعه 05 دی 99), miss seven (سه شنبه 23 دی 99), Mvaz (یکشنبه 21 دی 99), zolal (یکشنبه 21 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99), سحر بهاری (یکشنبه 21 دی 99), سرشار (جمعه 05 دی 99)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
سلام، خیلی ممنونم ان شاالله.
خداوندا عاجزانه از بارگاه کبریاییت خواهش می کنم به من و نفرات قبلی و بعدی هدایت و راهنمایی عطا کن تا بتونیم راه رو از بیراه تشخیص بدیم. آمین
gholam1234 (سه شنبه 23 دی 99), miss seven (سه شنبه 23 دی 99), Mvaz (یکشنبه 21 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99), زونیام (چهارشنبه 24 دی 99), سحر بهاری (یکشنبه 21 دی 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اللهم اشفا کل مریض. این از اولی!
دوم، دل خوش برای همه (میگن دل خوش فقط با خالق یگانه هست، ولی خب همه که صوفی مسلک نیستن!، با هر چی که دلتون خوشه، ایشالا دلخوشیتون پابرجا باشه.) مثلا من چند روزی هست کف پای مادرم رو ماساژ میدم، وقتی میبینم حالش خوب میشه، حال خودمم خوب میشه. کف پاهاشو میبینم میگم مادرجون به خودت نرسیدی هیچ وقت، همش هوای ما رو داشتی ....!
miss seven (سه شنبه 23 دی 99), Niagara (چهارشنبه 24 دی 99), zolal (یکشنبه 28 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99), زونیام (چهارشنبه 24 دی 99)
تشکرشده 423 در 177 پست
خیلی متشکرم از دعای جناب gholam1234 .
خوش به حال آدم هایی که حال دلشون را با خالقشون خوب می کنند . به راستی پایدارترین و بهترین آرامش و شادی ست . خدا ان شالله نصیب تمام عاشقان بکنه و ایشالله به این معرفت و توان برسیم .
خدمت به خانواده بخصوص مادر کمکی هست برای رسیدن و وصل شدن بهتر به خالق و چقدر کار قشنگی انجام دادین جناب gholam1234 .
نفر بعدی ایشالله خودش و خانواده اش سلامت ، و عمری با عزت .. و اگه مجرد هست همسری خوب و هم کفو نصیبش.. و اگه متاهل ،زندگی ای پر از بردباری ،صداقت ، عشق و برکت .
![]()
ویرایش توسط Niagara : چهارشنبه 24 دی 99 در ساعت 16:34
gholam1234 (چهارشنبه 24 دی 99), zolal (یکشنبه 28 دی 99), باغبان (سه شنبه 28 بهمن 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)