سلام.
مینای عزیز، مطمینا الان حال خوبی رو تجربه نمیکنید و کاملا طبیعیه.
فقط توصیه میکنم بذارید هر احساسی به سمتتون میاد، بیاد. غم خشم هر چی.
لازم نیست خودتون رو مجبور کنید که فعلا نقش یه کوه شکست ناپذیر رو بازی کنید. بلکه هر وقت دلتون خواست گریه کنید هر وقت دلتون خواست خشمگین بشید. درددل کنید با دوستان و نزدیکان، بگذارید تسکینتون بدن. حتی به مادرتون هم فرصت بدید گریه کنه خشمشو ابراز کنه و ....
الان تا مدتی کاملا با حسهاتون در رفاقت باشید و به خودتون فشاری نیارید که قوی باشید.
اگر این مرحله رو با راحت گذاشتن خودتون و احساساتتون بگذرونید، بعدش خیلی بهتر میتونید سر پا بشید.
مواظب خودتون باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)