سلام ممنون از پاسختون.شاید کم سن و سال بودن و بیتجربگی من باعث میشد نشانه ها رو نبینم و نادیده بگیرم.برای همین الان تا مشکل پیش اومده اینجامطرح کردم چون شناخت کاملی از مردها و رفتارشون تو مواقع مختلف ندارم میخواستم از افراد با تجربه و کارشناس کمک بگیرم که اگر مشکل هست و این رابطه غلطه بیشتر از این طول نکشه
1.روابطم با خانوادم خوبه خانواده سنتی دارم خوم هم طرز فکرم سنتیه و مشکل خاصی باهاشون ندارم و نداشتم.دو تا خواهر و یک برادر دارم روابطم و با همه اعضای خانوادم خوب بوده و تنها مشکلی که داشتیم برادرم بوده که گاهی باهاش هم عقیده نبودیم (همه اعضای خانواده )و باهاش مشکل داشتیم البته الان ازدواج کرده و پیش ما نیست.
2.یک بار نامزدی داشتم که به دلیل عدم تفاهم در زمینه تفاوت فرهنگی از اون ارتباط بیرون اومدم.یکی دو مورد دیگه هم بودن که ادعای ازدواج داشتن ولی مشکل عمده این بود که در همه روابط حتی وقتی همه چیز روبراه بود من گاها متوجه خیانت از طرف مقابل میشدم و این مساله تو ضمیر ناخودآگاه من رفت
3.واقع بینانه بگم شاید نسبت به یک سال پیش خیلی بزرگتر شدم و به آگاهی های رسیدم که قبلا نداشتم.در مورد نگرشم،ارزش خودم،عزت نفسم،اعتقاداتم خیلی فکر کردم و خودم رو در جایگاهی دیدم که خیلی بیشتر از قبل برای خودم ارزش قائل شدم و معتقد شدم هر کسی نباید دیگه وارد زندگیم بشه.و بیش از 1 سال بود که همچین اجازه ای به خودم نداده بودم تا این آقا سرو کلش پیدا شد و از اول هم قصدش ازدواج بود










علاقه مندی ها (Bookmarks)