سلام تبسم عزیز
معلومه تغییرات زیادی داشتی، و به عنوان یکی از قدیمی های تالار که یک شناخت نسبی بهتون دارم خیلی خوشحالم.
من یکی از کسانی بودم که خصوصی پیام داده بودین، و عطف به ماسبق و شناختی که از روحیاتتون داشتم ترجیح دادم کمی با تاخیر جواب بدم.
مفت و مجانی برات یک کارگاه عملی دایر کردیم.
این رو هم بذار به حساب علاقه ویژه ای که بهت دارم.
از راهی که درپیش گرفتی خسته نشو. و عکس العمل های من و امثال من برات اهمیت نداشته باشه.
کار که برای خدا باشه، خدا همه کاءنات را در اون مسیر می یاره.
- - - Updated - - -
سلام میشل جان خوبی، دلم برات تنگ شده.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)