سحربهاری عزیزم ممنون از توضیحات جامع شما
در مورد پرستار باید بگم واقعا نمیتونم پسرم رو دست کسی بسپارم حتی اگر پرستار توی خونه ام باشه و خیلی سختگیرم نسبت به این موضوع.
در مورد نظافت منزل اگر خودم درآمد داشتم حتما هفته ای یک روز برای نظافت منزل کسی رو میاوردم اما همسرم مایل نیست ؛ اابته من هم به خاطر کرونا اصراری نکردم.
در مورد کمک گرفتن از همسرم واقعا وقتایی که ناچارم و کلافه درخواست کمک میکنم در غیر این صورت چون همسرم تعامل خوبی با پسرمون نداره بیشتر وابسته به من شده و همش منو میخواد.
تغذیه رو سعی میکنم خوب باشه اما ورزش رو ول کردم، انگیزه کمی برای ورزش کردن دارم.
حیاط خلوت عزیزم ایده کلبه عالی بود حتما از تجربه شما استفاده میکنم.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)