ما یه همکاریداریم که خیلی به بقیه کک میکنه
هر کاری از دستش بربیاد
حداقلش اینه که تو ذهن همه به عنوان همکار خوب مطرح است
که این مسئله ممکنه تو آینده که هر کدوممون امکان داره رییس اداره کل بشیم تاثیر خوبی برای اون فرد داشته باشه
تشکرشده 552 در 282 پست
ما یه همکاریداریم که خیلی به بقیه کک میکنه
هر کاری از دستش بربیاد
حداقلش اینه که تو ذهن همه به عنوان همکار خوب مطرح است
که این مسئله ممکنه تو آینده که هر کدوممون امکان داره رییس اداره کل بشیم تاثیر خوبی برای اون فرد داشته باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)