درود
دوست گرامی، از دید من چون شما در سن حساسی قرار دارید. باید بیشتر به فکر آینده خودتان باشید. تلاش بی ثمر برای بهبود رابطه با پدر و مادری که به نظر می رسد. به شما علاقه ای نداشته و ندارند نه تنها فایده ای ندارد بلکه شما را خسته می کند و از راه اصلی که کمک به خودتان هست باز می دارد. در اینگونه خانواده ها فرزندی که از بهره هوشی بالاتری برخوردار هست بیشترین آسیب را می بیند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)