سلام به همگی
خوبین
پس ارتقای ۴۸ساعته تموم شد....ولی چیزی عوض نشده!!!!
تالار هم بی ذوق و بی رمق شده....حس تغییرو تنوع نداره....
منم خسته ام بی حوصله ام....آخرش چی میشه؟
- - - Updated - - -
عه آقای باغبان صورتی!! ارتقا تالاره؟؟
چقدرم سرمه ای....میون این همه سرمه ای ادم حس غربت میکنه
- - - Updated - - -
چرا همه سرمه این جز من؟!!
مدیران جدید عرض تبریک![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)