ممنون بهاره جان،
خیلی پیش اومده که در مورد موضوعی یه نظری داشته باشم، و بعد از مدتی متوجه بشم کاملا در اشتباه بودم و اتفاقا اونیکه داشته باهام مخالفت می کرده درک درست تری از حقیقت اون موضوع داشته.
شاید اینبار واقعا نظرم درست بوده باشه، ولی حتی اگه اینطور بوده باشه، کارم درست نبوده. و درستکار بودن مهم تر از درست بودنه.
متاسفانه هنوزم بعضی وقتا طوری در مورد آدما دیدگاهم رو بیان می کنم که انگار در مورد یه ماشین یا در مورد آسمون، یا هر شی بی احساس دیگه ای حرف می زنم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)