تشکرشده 2,261 در 917 پست
ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 07 تیر 99 در ساعت 10:54
تشکرشده 2,261 در 917 پست
آقایان خانمهای عزیز، دست فرمونتون خوب شد، خاهشا جوگیر نشین. همیشه با احتیاط برانین. دیگه وقتی اتفاق افتاد، پشیمانی فایده ای نداره ...
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
غلام با خانم 7 میگن یه مسابقه ای انجام دادن
به نظرم وارد این مسابقه نشید ...( گول غلام را نخورید )
من به غلام گفتم پرچم را بالا نگه داره و چقدر هم خوب بالا نگه داشت انصافی :) ،،،به تمام 200 و 300 سئوال خانم 7 پاسخ داد و در مسابقه خط هم خوب درخشید و پرچم را بالا نگه داشت :)
ولی اگه با این فرمان غلام بره ، امکان داره شما هم به سرنوشت دیگران دچار بشید و برید از تاپیک صندلی داغ :))
برا تالار همدردی سخته شما هم از دست بده :))
افرادی که بانی صندلی داغ بودند می بایست تا آخرش باشن
ما که بانی نبودیم فعلا هستیم به عنوان سئوال کننده :)
سیاره61 b این روزها خیلی شلوغه :)
صندلی داغ منو یاد نامه های مردم کوفه می ندازه
.....................
به نظرم یه جانشین برا مدیریت صندلی داغ انتخاب کنید ، تا موقعی که خانم 7 بیایند خودشان
ایشون باید یه جانشین انتخاب می کردند که نکردند و الان صندلی بی سرپرست هست :))
به نظرم هر شخصی که داوطلب هست اعلام کنه .
از ما گفتن بود :)
ویرایش توسط باغبان : شنبه 07 تیر 99 در ساعت 15:12
miss seven (شنبه 07 تیر 99), الهه زیبایی ها (شنبه 07 تیر 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
سلام بر دوستان صندلی داغ، خدا قوت
خب خانم هفت رفت سیاره خودش .... ولی بهتر هست در نبودش تاپیک ها نظم داشته باشن و این صندلی داغ به احترام سایر شرکت کنندگان حتما سرپرستی داشته باشه.
آقا غلام نظر شما درباره ی سرپرستی صندلی داغ چی هست؟ تمایل دارین؟
miss seven (شنبه 07 تیر 99), Mvaz (شنبه 07 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام سحر بهاری گرامی، اکی من مشکلی ندارم، ولی ممکنه منم درگیر یه سری کارها بشم که در طول روز اصلا نتونم سر بزنم.
لطفا وظایف مدیرصندلی رو بگین، چیکار باید کنم؟
miss seven (شنبه 07 تیر 99), سحر بهاری (شنبه 07 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سون خانم خودشم البته هست، ولی اگه وقت نداره، من هستم. یه مقدار بی اعصابم نشون میداد این اواخر، یکم استراحت کنه ...
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام وقتت همگی بخیر ؛
اگر مسئله برام پیش نمی اومد تا پایان صندلی داغ میموندم ولی شاید تا پایانش هم نتونم بیام ...مطمئنم شما ها بهتر از من میتونید مدیریت کنید ...
آقای سی آر وای ؟ آقا غلام ؟ هر کدوم که میدونید میتونید شروع کنید کار سختی هم نیست ...
من اسامی شرکت کننده ها رو میگم ...
فعلا آقای mvaz هستن ... زونیام ... پوه ...اسکارفیس ...خانم ارم
امیدوارم موفق باشین![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
سحر بهاری (شنبه 07 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
خداحافظ
- - - Updated - - -
سلام این که گفتین برای کسی اهمیت نداره درست نیست. چون برای من اهمیت داره. درسته انسانهای مجازی هستیم، ولی قلب و روح که داریم. روزهای سخت هم هممون داشتیم. همانطور که در روزهای سخت خودم، بقیه و شما حامی من بودین، منم حامی شما در روزهای سخت خواهم بود.
مشکلتون اگه قابل بیان نیست که خب هیچی. اگه قابل بیانه، بیاین بگین که مطمئنا نظرات و راهکارهای بچه ها مطمئنا در بهبود حالتون کمک خواهد کرد.
موفق باشین در همه مراحل...
- - - Updated - - -
خب بسم الله
MVAZ یااللله زود باش جواب بده دیگه چیکار میکنی؟؟؟ سه روز بیشتر فرصت نداری ها!!!
من مثه سون نیستم، یه مقدار رک حرف میزنم ها ...
کرای و سحر بهاری و اسکارفیس و الهه زیبایی ها و شمیم اردیبهشت و ... سریع بیاین و سوال بپرسین ببینم چیکار میکنین ها
miss seven (شنبه 07 تیر 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
...........
سلام خانم 7
متشکریم از زحمات خوب شما
به نظرم این سری ، یکی از بهترین سری های صندلی داغ بود که با مدیریت و مسئولیت شما استارتش خورد
شما را درک می کنیم ...بالاخره زندگی حساب کتاب نداره ....برا آدم کار پیش می یاد
مطلب بعدی اینکه کلا روزگار همینه ....همه رهگذرند و مسافر ،،مخصوصا تو این دوره زمونه ،،که خیلی ها دو هفته پیش بودند و لی الان نیستند ( به خاطر بیماری کروناو ....)
ان شالله عاقبت هممون بخیر باشه و تا موقعی که هستیم قدر همو بدونیم.
ان شالله باز هم شاهد حضور شما باشیم .
خانم 7 سوره الحدید و سوره شوری خیلی نکات خوبی داره ،،
این دنیا ارزش غم و غصه را نداره ...این دنیا مثل تارهای عنکبوته ....ناراحت این دنیا نباش و زندگی کن ... اگه شادی واقعی ات خدا باشه همیشه آزادی و در بالای ابرها
که قطعا شما اینگونه هستی ، بگونه ای که در مسیر متعالی و دور از وابستگی به آرزوها و غم های دنیا .
د رپناه خدا
.........................
خب منم با مدیریت غلام موافقم ..ان شالله همانند خانم 7 در مدیریت صندلی داغ موفق باشه .
ویرایش توسط باغبان : شنبه 07 تیر 99 در ساعت 21:27
gholam1234 (شنبه 07 تیر 99), miss seven (شنبه 07 تیر 99), Mvaz (شنبه 07 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
Mvaz بابا بسم الله، فکم درد گرفت ، بیا جواب سالارو بده قربون اون شکل ماهت برم، زود باش سه روز بیشتر فرصت نداری ها
miss seven (شنبه 07 تیر 99), Mvaz (شنبه 07 تیر 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)