دست خط شما هم به پای اینکه مرد هستین قشنگه ... امیدوارم موفق باشین
من دیگه تایم خوابمه .
تا فردا در پناه خدا
- - - Updated - - -
آقا غلام قبلا خیلی کاهل در نماز بودم ...مثلا یه بار میخوندم میرفت تا چند ماه دیگه ولی خدا چنان ازم ناراحت شد و تنبیه شدم که دیگه میخونم ...حتی اگر رغبتی نداشته باشم









......خیلی دوستون دارم
بذارید میخوام ببینم




علاقه مندی ها (Bookmarks)