به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 00 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    9,113
    سطح
    64
    Points: 9,113, Level: 64
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 237
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 281 در 129 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عطریاس نمایش پست ها
    مادرعزیز ممنون از پاسخت
    شمافکر میکنید این مشکلات دلیلی واسه جدایی نیست؟اگه من باکس دیگه ای هم ازدواج کرده بودم همین بودزندگیم؟میدونم گناهه مخصوصااالان که بادردارم ولی خیلی به این فک میکنم که اگه با خاستگاردیگه ای ازدواج کرده بودم شایدالان خیلی خوشبخت بودم ازین فکر خیلی بهم میریزم کلاازاول بارداریم حال جسمی وروحیم بده دیگه بااین رفتارا ی همسرم وبقیه بدترم وهمش گریه میکنم. اخه زندگی یه طرفه خیلی بده واین همون چیزیه که شوهرم میگه چرامابایدتنهاباشیم چرابقیه اینقدرداماددوستن شمانه ومامجبوریم تنهاباشیم دقیقا من همینکارومیکنم شایدماهی یه بارم همونبینیم بجزهمون ۲هفته، شوهرم هم میگه وطیفه مادردختره همه مامانا به بجشون کمک میکنن مادرتوچرااینطوریه.واینکه درست گفتید خیلی بمادرم وابسته بودم بدون نظرش یه کیف هم نمیخریدم ونطرش برام مهم بود اول ازدواجم باهمسرم خیلی بدرفتاری میکردم بخاطر اینکه حرفای مامانم روم اثرداشت ولی بعدازدواج خودموخیلی جمع وجورکردم
    عزیزم فراموش نکنید شما الان بار دار هستید ، تغییرات هورمونی دارید، الان وقت مناسبی برای گرفتن تصمیمات جدی و.مهم نیست . با وجود این شرایط روحی احتمال زیاد تصمیم اشتباه خواهد بود و براتون پشیمانی به بار می آورد، در حال حاضر فقط به فکر خودت و بچه باش. خوب غذا بخور ، خوب بخواب، فکرهای بی خودی هم نکن، هیچ تغییر اساسی هم در زندگیت بوجود نیار. به نظر من وابستگی‌شان و.مادر خیلی زیادتر از اونی هست که فکر میکنید و این مشکل ساز شده، وابستگی باعث میشه مادر ,شوهر شما رو نپذیرند و شما هم نمی تونید از مادر جدا شید ، البته جداشدن فیزیکی نیست ، منظور من جدایی عاطفی و فکری هست. شما میتوانید هر روز مادر و ببینید ولی مستقل عمل کنید. خودتون رو کاملا از رابطه بین مادر و همسر بکشید کنار و بگید به شما ارتباطی نداره ، حرفی داری یا توقع داری به خودش بگو. دیدار های یک ماه یک بار بین داماد و مادر زن که از هم متنفرند چه لزومی داره؟ اصلا چه فایده ای داره؟ این دیدارها رو کاملا قطع کنید فقط تو مراسم های رسمی دیدار های رسمی داشته باشند. شما باید یاد بگیرید که رابطه بین شما و همسرتان یک رابطه مستقل هست و به رابطه بین همسر و مادرتان ارتباطی نداره. شما فکر میکنید تا زمانی که بین همسر و مادرتان رابطه خوبی نباشه شما نمی تونید خوشبخت باشید و همسرتان هم گویا همین طور فکر میکنند و این اصلا درست نیست و یکی از نشانه های وابستگی هست ، هم شما و هم همسرتان آدمهای وابسته ای هستید. مشکل شما قابل حل هست . با فکر و خیال بیهوده روحیه خودتون رو ضعیف نکنید ، به خودتون توجه کنید و موضوع رو فراموش کنید. چند روز دیگه اوضاع خود بخود آروم میشه، از رابطه و مشکلات بین مادر و همسرتان صلی مسئولیت کنید و این رو به همه اعلام کنید، و مسئولیت رابطه شون رو بیندازید گردن خودشون

  2. کاربر روبرو از پست مفید maadar تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (یکشنبه 04 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.