سلام
شما باید چند مطلب مهم رو در برنامه این روزهای خودتون قرار بدید؛
۱. بهتر هست ابتدا به خود آگاهی برسین. خودآگاهی یعنی شناخت خود ( شناسایی نیازها، خواسته ها، خصوصیات و در کل ابعادی وجودی خود ) . من چند لینک معرفی میکنم لطفا ببینید تا کاملا متوجه بشید.
http://www.hamdardi.net/thread-6810.html
http://www.hamdardi.net/thread-7955.html
۲. شما هنوز از ارتباط قبل کاملا خارج نشدین و زمانی برای آرامش فکری نداشتین . بهیچ عنوان نباید وارد یک ارتباط جدید بشین حتی اگر یهترین خواستگار برای شما آمده باشه. پس ترک یک ارتباط چند ساله و وصل به ارتباط جدید هم به شما آسیب میزند و هم به فرد جدید.
۳. باید تصمیم جدی برای این ارتباط چند ساله آسیب زننده بگیرید. تصمیم جدی بمعنای ترحم نیست، بلکه بمعنای بررسی دقیق، آگاهی و در نهایت پاسخ قاطع و روشن بخودتون و دیگریست. اگر در این جریان مغلوب احساسات بشین بیش از گذشته هر دو نفر آسیب خواهید دید.
↓
* حالا اگر با مسائل بالا موافقید و قصد قطعی دارید که ارتباط چند ساله ی خودتون رو کاملا متوقف کنید، مراحل بعدی رو برای کمک بشما پی بگیریم.
_ دوستان اگر لینک هایی بیشتری در تالار جهت خودشناسی هست برای دوستمون قرار بدند.










علاقه مندی ها (Bookmarks)