پوه عزیز برو خدا رو شکر کن که ازدواج نکردی بنظر من بدترین دعایی که میشه در حق کسی بکنی اینه که بگی انشاالله عروسیت
خوش بحالت که مجردی کاش من جای تو بودم کلی اهداف و برنامه داشتم که میتونستم با خیال راحت انجام بدم میتونستم انرژی رو که صرف یکی دیگه میکنم برا خودم و پیشرفتم صرف کنم
کاش فقط خودم بودم و خودم ،ازدواج خودتو ازت میگیره اگه خوب نباشه تنهاترت میکنه و هزاران مشکل دیگه
حالا که مجردی واقعا میتونی از زندگیت لذت ببری سعی کن اهداف کاری داشته باشی اهداف کاری بزرگ مثلا من خودم یکی از ارزوهام اینه شرکت بزنم(البته چون متاهلم کلی مشکلات دارم) هر سال برا خودت برنامه سفر داخلی و خارجی بریز ،با دوستات برو گردش و تفریح ،سعی کن یه ماشین و خوبه توپ بخری ، به خودت و ظاهرت برس بدون اینکه مدام یکی باشه رو مخت بره
بدون دغدغه با آرامش







) هر سال برا خودت برنامه سفر داخلی و خارجی بریز ،با دوستات برو گردش و تفریح ،سعی کن یه ماشین و خوبه توپ بخری ، به خودت و ظاهرت برس بدون اینکه مدام یکی باشه رو مخت بره

علاقه مندی ها (Bookmarks)