سلام
به نظر هر گونه خواسته از همسرتون باید در قالب یک نیاز از سمت شما ارائه بشه تا اجبار یا خواسته.
یا اینکه همسرتون در مسیری مثل مشاوره یا آگاهی های روانشناسی بافتند تا خودشون بدونن چه کاری خوبه.
اگر شما بهش بگید " تو باید از فردا شلوار آبی بپوشی "، مطمئنا اثری نداری. ولی بیان اینکه "من خیلی رنگ آبی رو دست دارم، ای کاش میشد تو تنت این رنگ رو ببینم" خیلی مفید تره.
همسرتون احتمالا اگر در مقام برآورنده یا تامین کننده قرار بگیره، بهتره. همسری که نیاز داره کارش رو دیگران درک کنند، و شما هم این نیاز به درک شدن رو با درک کردن و همراهی بهش می دهید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)