سلام.
چقدر حرفهاتون حس آشنایی برای من داشت . کاملا درکتون میکنم چون منم دقیقا همین احوال رو تجربه کرده ام.
ممکنه بفرمایید خانم هستید یا اقا؟
چند ساله هستید؟
چند فرزند و فرزند چندم خانواده با چه فاصله سنی از فرزند قبل و بعد از شما؟
فرمودید مجردی تهران زندگی میکنید. خانواده در شهر دیگری هستند؟
چه مدت هست مجردی زندگی میکنید؟
چه مدت هست این حالتهای اضطراب رو دارید؟
شغل شما در محل کار جدیدتون, مرتبط با رشته شماست یا خیر؟
دز فضاهای جز محل کارتون هم اضطراب و مشکل در برقراری ارتباط دارید؟
ممنون میشم اینها رو جواب بدید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)