ببین، هیچی نمیشه. نهایتش جواب منفیه. ولی سعی کن فقط بررسیش کنی. مهم اینه که ببینی با این شخص میتونی تعامل مثبتی، داشته باشی یا نه. منظورم تعامل عالی نیست. صرفا اینکه تعامل مثبت باشه هر چند کم. ولی کلا رابطه ای با جهت مثبت باشه.
توی تعاملات واقعی بررسی کن ببین واقعا برات ایشون قابل پذیرشه یا باهاش اذیت میشی و رو مخته؟
به نظر من رفت و آمدها رو بیشتر و گسترده تر کن تا بهتر متوجه بشی. بعد مشاوره هم که بری بهتر نتیجه میگیری.
من این قسمتهای حرفهای Pooh رو ری توییت کردم، خیلی مفید بود بنظرم و ارزشمند...
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
الهه زیبایی ها
من فقط درمورد خودم میدونم میزان سازش ام بالاست
اینکه تمیز نیست و یکی دوتا مورد دیگه
میدونم تا حدیش رو میتونم تحمل کنم بقیه رو عذاب میکشم و عذابش میدم. البته اندازه کثیفیش رو دقیق نمیدونم تا بگم کحا رو تحمل میکنم کجا رو نه
در مورد عدم صداقتش هم به خودش گفتم حرفی شبیه حرف اقای کرای زد....تو دلم گفتم باشه اینوو کنار میام
معنویت رو هم پذیرفتم دیگه فکرش هم نمیکنم
میدونی تو هیچ معیاری نمره بالا نگرفت
حالا اینها باتوجه به اینکه مسیر انتخاب من درسته
درصورتیکه شاید من اصلا نباید اینطوی طرف رو بسنجم
توی هیچ معیاری نمره بالا نگرفت؟؟؟ خب ببند بحثو دیگه! چرا خودتو اذیت میکنی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)