ممنون، ولی من بنظرم خیلی تئوریک هست و اگه کسی بخاد توی این رفت و آمدها فیلم بازی کنه بازهم براحتی میتونه طرف رو گمراه کنه.
حالا این چیزایی که گفتین شاید در مورد کسی که نتونه فیلم بازی کنه و همیشه خود واقعیش باشه، مفید باشه.
بنظرم بخشی (بنظر من بخش کوچکی) از قضیه رو میشه با همین دقت در جزئیات و زبان بدن و ... بدست آورد. ولی قسمت اعظم قضیه رو متاسفانه یا خوشبختانه بایستی از خداوند بزرگ یاری خواست.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)