خوب دوست من واضحه چون توی رابطه با کسی که دوسش داشتم شکست خوردم و ازدست دادمش
الان ناراحتم مدام چکش میکنم غصه دارم حالم خیلی بده از زندگی طبیعیم موندم
تشکرشده 6 در 6 پست
خوب دوست من واضحه چون توی رابطه با کسی که دوسش داشتم شکست خوردم و ازدست دادمش
الان ناراحتم مدام چکش میکنم غصه دارم حالم خیلی بده از زندگی طبیعیم موندم
Mvaz (جمعه 19 مهر 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)