سلام

شما میفرمایید 34 سالتونه، قطعا قدرت تصمیم گیری دارین.
پس باید از صفر اجازه چنین پیشنهاد هایی رو ندید.
مندبه عنوان خواننده احساس میکنم شما از زندگی با همسرتون رضایت کامل ندارید چون هیچ بیان جراتمندانه ای به خواهرتون نگفتین.

از طرفی یادگیری مسائل و مهارت های زندگی برای هردو شما بسیار با اهمیته. چون خیلی این بیمهارتی در رابطه شما و همسرتون مشهوده.

نکته بعدی موضوع هدف هست. اگر برای خودتون و زندگی تون هدف ترسیم کرده باشین، چنین نمیشود.