به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 00 [ 15:26]
    تاریخ عضویت
    1396-2-13
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    5,144
    سطح
    45
    Points: 5,144, Level: 45
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 76 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام من پست اول شما رو خوندم و من رو ببخشید که کمی تند می نویسم
    مگه شما عروسک خریدید که اینطور در مورد ایشون صحبت می کنید ؟
    مگه قراره ایشون فقط برای شما جذا بیت جنسی تعریف بشه که شما حتی مدل لباس یا رنگ موی ایشون رو تعیین می کنید و اگر خلاف خواسته اتون باشه ناراحت میشید ؟
    ازدواج یه تعهده اما بردگی و بندگی نیست
    باز هم ببخشید که کمی تند می نویسم اما وای بر این خانم که چنین توقعاتی رو از شما بپذیره
    مطمئنا شما از روز اول دانسته به خواستگاری ایشون رفتید و ایشون رو دیدید و پوشش ایشون و خانواده اشون رو دیدید ... هنوز نامزدید اما برای ایشون تعیین تکلیف میکنید که چون من رنگ موهات رو دوست دارم ( دقت کنید من ...من دوست دارم)پس رنگ موهات رو تغییر نده و ایشون هم (به گمان من ) از سر بچگی و سادگی قبول می کنند اما بعدش چی ....واضحه که از قولی که به شما دادن پشیمون میشن چون آزادی برترین موهبتی است که خداوند به انسان داده
    و البته واضحه که منظورم از آزادی هرج و مرج نیست و اون بحث قدیمی و نخ نمای این که آزادی با اخلاقیات در تناقض یا رو بروی هم قرار می گیرند رو هم کاری ندارم
    .
    برای بار چندم ازتون عذر میخوام که تند نوشتم
    برادر من ...با آدمی که سر مسائل سطحی و ساده هم چالش دارید چه طور میخواهید یه عمر سر کنید
    آیا می تونید ایشون رو در بند بکشید که فقط در سیطره شما باشند ؟
    آیا ایشون قبول میکنه مثل یه عروسک تو دست شما باشه؟
    چند سال بعد که این خانم طراوت و زیبایی روز اول رو نداره شما به امید چه چیزی میخواهید از این که خلاف خواسته شما عمل کنه بگذرید ؟(البته با فرض این که شما بخواهید با همین رویه ادامه بدید )
    من تجربه تقریبا مشابهی داشتم
    الان متن شما رو خوندم و یاد خودم افتادم که چه طور برای همسرم به آب و آتش می زدم و همیشه مطابق میل ایشون بودم
    و چه اشتباه بزرگی ....
    چون خودم رو همیشه نادیده میگرفتم و این حس نادیده گرفته شدن رو با عشق او ، تحمل میکردم
    اما چه اشتباهی
    این ره به ناکجا خواهد رفت

  2. 2 کاربر از پست مفید ماری22 تشکرکرده اند .

    نیکیا (دوشنبه 11 شهریور 98), میس بیوتی (سه شنبه 08 مرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.