سلام عزیزم

من تاپیک های قبلیت رو یادمه.خیلی خوشحالم که زندگی مشترکتون اینقدر خوب شده.

در مورد مساله مادرتون من اگه جای همسرتون باشم و از طرف مادرهمسرم همچین حرفهایی رو بشنوم بعد همسرم بگن ایشون منظوری نداشته یه کم دلخور میشم.

درسته شما مقصر نیستی ولی این جور مواقع میتونی با همسرت همدلی کنی.نیازی نیست کار مادرت رو توجیح کنی.

به همسرت بگو تو درکت میکنم.تو حق داری ناراحت بشی منم جای تو بودم ناراحت می شدم.منم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم و چه برخوردی با مادرم داشته باشم.

این طوری همسرت متوجه میشه طرف اون هستی و شاید از حساسیت هاش کمتر بشه