نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
سلام

معمولا تو چه مسائلی عصبانی میشی؟ تو چه چالش هایی؟
سلام
خب بیشتر وقتی که بیخودی معطل میشم یا وقتی حرف زور بشنوم یا سر رانندگی بعضیها خلاف می کنند.