
نوشته اصلی توسط
درخشان65
البته بحث تکراری ای هستش و تو خیلی خانواده ها اتفاق میفنه هر کدوم به یه شکلی. کاملاً درسته که طرف باید خودش بخواد تا تغییری تا رویه و رفتارش ایجاد بشه. من تازه بعد از 5 سال دارم بارقه های خیلی کوچیکی از توجه بیشتر همسرم به خواسته های خودمو میبینم و اینکه تازه متوجه شده که واقعا اذیت میشم و یه ذره سعی میکنه درکم کنه. و همین امیدوارم میکنه که با رفتارهای بهتر سعی کنم مسیرو ادامه بدم. تو این جندسال همیشه متهم بودم اما الان یه کوچولو بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم :))
علاقه مندی ها (Bookmarks)