سلام
تو زنده بودنت که هیچی!!! یعنی مردی الان؟ happy girl تموم شدی؟
این بود زندگی تو؟ ته تمام انتظاراتت؟؟
اگه تا حالا حداقل یک ماه هر روز ۲۳ ساعت برای بهبود وضعیت خودت سخت و هدفمند تلاش نکردی پس تو حق نداری که بگی چرا وضعیتم عوض نشده!!!
تلاش واقعی نکردی عزیزم.
اول از همه تو الان افسردگی داری بپذیر که پات شکسته و نمی تونی با سرعت بدویی ببین عزیزم نمیییییی تونی نه این که نمیخوای ولی دستات هنوز سالمه میتونی در حد مختصر تلاش کنی.
هی مغزت داره بهت میگه پاشو یه کاری بکن پاشو درس بخون پاشو پول دربیار هی داره تحریکت می کنه اما همش دروغه!!! بهش توجه نکن.
میخواد بدتر بزنتت زمین چون تو حالت شوکه و فکر میکنه داره غرق میشه و دست میندازه به هر چی تا خودش رو نجات بده غافل از این که تا شوک برطرف نشه حالا یا با گذر زمان یا مصرف دارو تصمیماتش درست نیست.
باید کار کنی اما در حد کاملا مختصر وگرنه آسیب می بینی.اگه توان تو در حالت سالم ۱۰۰ هست الان با ۳۰ درصد توانت میتونی کار کنی.
در دوران نقاهت خوب به خودت برس و با کمال پر رویی به خودت بگو همینی که هست!!!
میخوای بخواه نمی خوای هم نخواه. کل کره ی زمین برن به درک!!!
من خوبم و خیلی هم خوبم و اصلا زندگیمم اینه مشکلاتمم نمیخوام حل کنم به هیچ کس هم ربطی نداره. زندگی خودمه!!!
دلم میخواد بخوابم دلم خواسته خل بازی دربیارم دلم خواسته اشتباه کنم اصلا من همینم که هستم. قرار نیست عوض بشم و قرار هم نیست جایی برم. نشستم خونه ی بابام و خیلی هم خوبه مفت میخورم و میخوابم و تلوزیون نگاه میکنم و قرصامو سر وقت میخورم و ورزشم رو میکنم. میرم بیرون میچرخم سعی میکنم یه مختصر کار کنم خیلی هم کار خوبیه خیلی هم به نفعمه.
حالا هر کی هر حرفی داره میخواد نداشته باشه!!! برام مهم نیست.
دوستام ازدواج کردن مبارکشون باشه من ازدواج نکردم خب اصلا که چی؟؟ مگه جای منن یا من جای اونام؟
مقایسه کردن خر است.
اما خانم happy عزیز در کل یادت باشه
بی اختیاری در پیش گرفتن و واگذاری امور به شانس ممنوع
انتظار برای گشایش کار بدون ۲۳ ساعت کار کردن سخت و هوشمندانه و هدف مندانه در طول روز ممنوع
سرزنش خود به هر دلیلی چه موجه و چه غیر موجه ممنوع
بخشیدن اموال و جسم و جان و محبت و ... به دیگران زمانی که خودت بهشون نیاز داری شدیدا ممنوع حتی بعد از مرگ!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)