
نوشته اصلی توسط
behzzad
به نظر من بدترین کاری که صاحب تاپیک ممکنه بکنه ، اینه که بخاد با سند خیانت شوهرش رو اثبات کنه. ا اثباتش در دادگاه سخته و شرایط رو به سمت یک جنگ تمام عیار سوق میده.
توصیه می کنم از این کار اکیداً پرهیز کنید.
).
طبق شرایط ضمن عقد اگه اثبات بشه که مرد همسر دیگه ای گرفته زن میتونه به راحتی طلاق بگیره و همه مهریه اش را بگیره
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
علاقه مندی ها (Bookmarks)