احتمالا گزینه بهتری پیدا شده
یا خود دختر خانوم کسی رو دوست داشته از قبل و پدر و مادرش نمیدونستن.
تو متنتون نگفتین دختر خانوم هم اوکی دادن، فقط حرف از مادر دخترخانوم بود.
تشکرشده 259 در 139 پست
احتمالا گزینه بهتری پیدا شده
یا خود دختر خانوم کسی رو دوست داشته از قبل و پدر و مادرش نمیدونستن.
تو متنتون نگفتین دختر خانوم هم اوکی دادن، فقط حرف از مادر دخترخانوم بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)