سلام عزیز جان
من خودم دارای شخصیت وسواسی هستم و در حال مصرف سرتالین هستم با دز 150 البته از دز پایین زیر نظر روانپزشک شروع کردم و همزمان با روانشناس بالینی خوبی کار میکنم
توصیه من اینه اگر ساکن تهران هستی به انستیتو روانپزشکی ایران در ستارخان مراجعه کن و اصلا نترس
ببین من روزهایی رو گذروندم که فکر کردن بهش حالم رو بد میکنه به خاطر اضطراب و ترس از اشتباه بسیار زیاد ولی خدا رو شکر هیچ وقت حتی فکرشم نمیکردم اینقدر بتونم کنترلشون کنم قسم میخورم
ببین من احتمال میدم شما شخصیت وسواسی داشته باشی سر همین کلا سخت پسندی و به این راحتی ها احساس خوبی پیدا نمیکنی سر همین دورت خلوته
سعی کن معمولی زندگی کنی داداش
توکل کن به خدا اگر رابطتت با خدا خوب باشه چند قدم جلویی
مطالعت رو ببر بالا چند تا کتاب بهت پیشنهاد میکنم حتی اگر مثل من اهل مطالعه نیستی و سختته با این حال قول میدم از خودشون لذت ببری
یکی کتاب راه های غلبه بر نگرانی ها و ناامیدی ها
یکی کتاب کمال گرایی یا کامل گرایی
و کتاب رهایی از وسواس
و این رو حتما یادت باشه اولین قدم برای بهبود وسواس و نگرانی هات و ترس شناخت خودت هست که مطالعه این کتاب ها و مراجعه به یک روانشناس بالینی خوب میتونه در این زمینه کمکت کنه
ممکنه با خوندن نوشته های من کمی آرام بشی ولی به یاد داشته باش قطعاً آینده روشن تر هست
میدونم ممکنه ترس زیادی داشته باشی و از زندگیکردن بدت اومده باشه و خیلی ناامید باشی ولی بدون که من هم این احساسات رو و افکار رو تجربه کردم وی الان شکر خدا حالم خیلی بهتره چیزی که حتی فکرش را هم نمیکردم.
امیدت را از دست نده و خودت را باور داشته باش











علاقه مندی ها (Bookmarks)