همون بهتر که تاپیک حال واحوال هم مثل تاپیک کل کل به قهقهرا بره!!!
آدم میاد حال دوستانش رو بخونه و...یهو میبینی چنان با کلمات قلمبه سلمبه ونظرات بسیار ایده آلیست! همدیگه رو تاعمق وجود تخریب میکنید که حالمان بد میشود...هر بار به یک بهانه!
مشخصه که فشارهای جامعه ووضعیتهای ناجورمملکت بدجور روی همه تاثیر گذاشته وسخت تحت فشارید!!!!
برای کسی تاسفی ندارم حال همگی قابل درک اما غیر قابل تحمله.








علاقه مندی ها (Bookmarks)