یه خلوت تنهایی
یه هوای پاک وخنک
یه نفس عمیق
یه موسیقی دلنشین
یه چشم انداز آسمونی
یه چای داغ
یه کتاب عالی
میشه یه حالِ خوب توی یه عصر دلپذیر وعالی وبی نظیر که دلت میخواد خورشید غروب نکنه وتوهمین لحظه زمان بایسته...
واسه همه شما این حال خوب رو آرزو میکنم






، چقدر عالی ، آفرین به این همت تون که توی اون شرایط تا آخر مسیر رو رفتین ،واقعا آفرین ، چقدر هم که نمره کامل تون شیرین هست ،ما که کام مون حسابی شیرین شد ،کام شما هم قند عسل.


علاقه مندی ها (Bookmarks)