سلام.
امیدوارم حال همگی خوب باشه.
میخواستم تشکر کنم از همه ی کسانی که در دوران بحرانی کمکم کردند و بهم امید و راهکار دادند. آقا هادی گرامی، آقا حامد بزرگوار، خانم بی نهایت عزیز، فرشته مهربان عزیز، صبا و خندون و بهار زندگی و بهاره جون عزیز، که خیلی کمکم کردند.
من دیروز دفاع کردم، با نمره کامل. ممنونم از همگی عزیزانی که توی اون شرایط کمکم کردند. امیدوارم همگی سلامت و موفق باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)