به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 29 از 193 نخستنخست ... 919202122232425262728293031323334353637383949596979129 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 281 تا 290 , از مجموع 1928
  1. #281
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    یه خلوت تنهایی
    یه هوای پاک وخنک
    یه نفس عمیق
    یه موسیقی دلنشین
    یه چشم انداز آسمونی
    یه چای داغ
    یه کتاب عالی

    میشه یه حالِ خوب توی یه عصر دلپذیر وعالی وبی نظیر که دلت میخواد خورشید غروب نکنه وتوهمین لحظه زمان بایسته...
    واسه همه شما این حال خوب رو آرزو میکنم

  2. 11 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    hamed-kr (یکشنبه 05 اسفند 97), m.reza91 (شنبه 04 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), Pooh (دوشنبه 06 اسفند 97), فکور (دوشنبه 06 اسفند 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 06 اسفند 97), میشل (سه شنبه 07 اسفند 97), آویژه (پنجشنبه 09 اسفند 97), بی نهایت (یکشنبه 05 اسفند 97), سرشار (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  3. #282
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    امیدوارم حال همگی خوب باشه.

    میخواستم تشکر کنم از همه ی کسانی که در دوران بحرانی کمکم کردند و بهم امید و راهکار دادند. آقا هادی گرامی، آقا حامد بزرگوار، خانم بی نهایت عزیز، فرشته مهربان عزیز، صبا و خندون و بهار زندگی و بهاره جون عزیز، که خیلی کمکم کردند.
    من دیروز دفاع کردم، با نمره کامل. ممنونم از همگی عزیزانی که توی اون شرایط کمکم کردند. امیدوارم همگی سلامت و موفق باشند.
    سلام
    ببخشید که این قدر دیر دارم تبریک می گم

    خیلی خیلی خیلی مبارک باشه ، چقدر عالی ، آفرین به این همت تون که توی اون شرایط تا آخر مسیر رو رفتین ،واقعا آفرین ، چقدر هم که نمره کامل تون شیرین هست ،ما که کام مون حسابی شیرین شد ،کام شما هم قند عسل.

    خسته نباشی دلاور ، خداقوت پهلوان.

  4. 6 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 17 اسفند 97), Pooh (یکشنبه 05 اسفند 97), فکور (دوشنبه 06 اسفند 97), میشل (سه شنبه 07 اسفند 97), آویژه (پنجشنبه 09 اسفند 97), سرشار (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  5. #283
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام

    چرا من و تو نمیتونیم کنار هم زندگی کنیم ! چرا نمیتونیم جواب اعتماد هم رو با اعتماد بدیم ، نه با بی اعتمادی ! جواب احترام رو با احترام بدیم نه با بی احترامی ! چرا نمیتونیم در بخشیدن یکدیگر پیش قدم شویم ؟! چرا همه توجه و توان خودمون رو به شخص و خانواده خودمون اختصاص داده ایم و از فامیل ،دوست ، همسایه ، همشهری و هموطن خودمون غافل شده ایم ؟! چرا و چرا و هزار و یک چرای دیگر ! متاسفم که همه ما باید صبح تا شب ، شب تا صبح ۲۴ ساعته در مواظبت از اموالمان بکوشیم که همسایمان دزد نشود !!! متاسفم که ظرفیت زندان های ما روز به روز بالاتر می رود و هزار مرتبه بیشتر متاسفم که کشوری دیگر مثل هلند فارغ از دین و مذهب ، زندان هایش را به هتل تبدیل میکند !!!

    بچه دار شدن هنر نیست . بچه زاییدن هنر هم نیست . بچه بزرگ کردن هنر هم نیست . بچه عروس کردن و بچه داماد کردن هم همینطور . واژه مادر خیلی مقدس تر از این حرفهاست . همه این ها سیر طبیعی زندگیست و اجتناب ناپذیر ! اما اگر روزی رسید و فرزند تو بالاتر از شهرت و مقام و ثروت ، به انسانیت ، صداقت ، عشق و عدالت خدمت کرد ، اون روز مستحق این واژه و نام مقدس خواهی بود . نه فقط از زبان فرزند خودت ، بلکه از زبان تمام مردم دنیا . اون روز همه این سرزمین و تمام مردم این کره خاکی ، جلوی نام مقدست خم خواهد شد و ادای احترام خواهد کرد و یکصدا خواهد گفت : مادر جان روزت مبارک

  6. 9 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), m.reza91 (چهارشنبه 08 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), Pooh (چهارشنبه 08 اسفند 97), tanhaman (سه شنبه 07 اسفند 97), tavalode arezoo (یکشنبه 12 اسفند 97), آویژه (پنجشنبه 09 اسفند 97), بامداد روشنایی (سه شنبه 07 اسفند 97), زن ایرانی (سه شنبه 07 اسفند 97)

  7. #284
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    من نمی تونم مثل سرشار کلمات را زیبا کنار هم بچنیم به گونه ای که همه برآیم به به و چه چه کنند و بگویند چقدر روشنفکر.
    حرف دلم را ساده بیان می کنم.
    من یک مادرم، و اتفاقا می خواهم بگویم بچه زاییدن هنر است، هنری ونعمتی که خدا به ما زنان و نه به شما مردان ارزانی کرد.
    لحظه لحظه بارداری و سختی هایی که یک مادر تا تولد جگر گوشه اش فقط به عشق مادری با لذت تحمل می کند سزاوار ستایش و ارج است.
    درد نکشیده آید که زایمان را آنقدر بی ارزش می بینید که به آن هنر نمی گویید.
    آن لحظه ای که مادر مرگ را جلوی چشمانش می بیند اما همچنان نگران سلامتی یک انسان دیگر به نام فرزند آست چه نام دارد؟
    شب بیداری های یک مادر از لحظه تولد، بی خوابی ها، و کار تکراری روزانه و مراقبت از فرزندان آن هم بدون هیچ چشم داشتی آیا هنر نیست؟
    و الی آخر...
    اما مگر از نوح پیامبر و پسرش بارز تر مثالی می توان یافت که باز پسر راه کفر را پیش گرفت، چون پسرش گمراه شد آیا خللی در پیامبری حضرت نوح وارد می کنید.
    یک مادر در هر شرایطی مقدس است چه آن مادری که شهید حججی تربیت کرده و چه آن مادری که برای فرزند گمراهش شبانه اشک می ریزد و از خدا طلب هدایت برای او دارد.
    آنقدر شعار گونه و روشنفکرانه به صندلی هاتان تکیه ندهید و فقط بنویسید.
    من یک مادرم.

  8. 7 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), paiize (چهارشنبه 08 اسفند 97), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 08 اسفند 97), میشل (سه شنبه 07 اسفند 97), افسونگر (چهارشنبه 08 اسفند 97), زن ایرانی (سه شنبه 07 اسفند 97)

  9. #285
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-22
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    6,450
    سطح
    52
    Points: 6,450, Level: 52
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    31

    تشکرشده 43 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با درود

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    من نمی تونم مثل سرشار کلمات را زیبا کنار هم بچنیم به گونه ای که همه برآیم به به و چه چه کنند و بگویند چقدر روشنفکر.
    حرف دلم را ساده بیان می کنم.
    من یک مادرم، و اتفاقا می خواهم بگویم بچه زاییدن هنر است، هنری ونعمتی که خدا به ما زنان و نه به شما مردان ارزانی کرد.
    لحظه لحظه بارداری و سختی هایی که یک مادر تا تولد جگر گوشه اش فقط به عشق مادری با لذت تحمل می کند سزاوار ستایش و ارج است.
    درد نکشیده آید که زایمان را آنقدر بی ارزش می بینید که به آن هنر نمی گویید.
    آن لحظه ای که مادر مرگ را جلوی چشمانش می بیند اما همچنان نگران سلامتی یک انسان دیگر به نام فرزند آست چه نام دارد؟
    شب بیداری های یک مادر از لحظه تولد، بی خوابی ها، و کار تکراری روزانه و مراقبت از فرزندان آن هم بدون هیچ چشم داشتی آیا هنر نیست؟
    و الی آخر...
    اما مگر از نوح پیامبر و پسرش بارز تر مثالی می توان یافت که باز پسر راه کفر را پیش گرفت، چون پسرش گمراه شد آیا خللی در پیامبری حضرت نوح وارد می کنید.
    یک مادر در هر شرایطی مقدس است چه آن مادری که شهید حججی تربیت کرده و چه آن مادری که برای فرزند گمراهش شبانه اشک می ریزد و از خدا طلب هدایت برای او دارد.
    آنقدر شعار گونه و روشنفکرانه به صندلی هاتان تکیه ندهید و فقط بنویسید.
    من یک مادرم.
    ************************************************** ************************************************** *******************************درود دوستان
    پاسخ سر شار عزیز نفی احساسات پاک مادرانه نیست ،حرف شان این است که ما باید در تربیت جگر گوشه هامان بکوشیم و این فقط شامل خانواده ومادر نمی شود ،امروز جامعه نقشی پررنگتر و مهم تر و تاثیر گذار دارد و مسیولین و مصلحان اجتماعی باید نقش و وظیفه خود را اعمال کنند

  10. 6 کاربر از پست مفید tanhaman تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), Pooh (چهارشنبه 08 اسفند 97), بامداد روشنایی (سه شنبه 07 اسفند 97), زن ایرانی (سه شنبه 07 اسفند 97), سرشار (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  11. #286
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    دعوا نکنید.
    مادر بودن، چه فقط به زایمان و رشد بچه، چه به لحاظ نقش اجتماعی و تربیتی، مگه اصلا چیز مهمیه که روش بحث میکنید؟! اصلا نباید که ادم برای ارزشمندی دنبال حتی حس مادری باشه که. مهم اینه که ادم به هیچی نیاز نداشته باشه و حس ارزشمندیش رو از هیچی جز رشد تفکر وحدت با خدا کسب نکنه. بقیه چیزا سایه هستن. همین مادر روز قیامت از فرزند خودشم فرار میکنه. فرزند هم آخرش هیچ پخی برای مادرش نمیشه. ادم نباید حس ارزشمندیش رو از مثلا تحمل سختی بارداری و شب بیداری برای بزرگ کردن بچه و زحمات تربیت بچه و تربیت یه انسان مفید کسب کنه که. زشته این حرفا و کسب خیال ارزشمندی از سایه ها و مسایل فانی بودن. وای وای. خوشبختی و ارزشمندی ادم، به هیچی نباید وابسته باشه و از هیچ چیزی نباید کسب بشه الا خدا.

  12. 5 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), wisdom (چهارشنبه 08 اسفند 97), بامداد روشنایی (پنجشنبه 09 اسفند 97), سرشار (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  13. #287
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    راستی در مورد اون استعفا....

    چیزی که بیشتر از همه توجه منو جلب کرد، واکنش ناتانیاهو بود. گفته بود:" بالاخره استعفا داد و از دستش راحت شدیم. ما نمیذاریم ایران به هسته ای دست پیدا کنه"

    به نظرتون چرا ناتانیاهو اینقدر خوشحال شده و چرا این حرفا رو زده؟ لابد چون اون بنده خدا داشته به نفع اسراییل و امریکا و به ضرر تکنولوژی هسته ایمون کار میکرده. نه؟؟!

  14. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), سرشار (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  15. #288
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام مجدد


    قبل از هر چیزی از دوست عزیزم آقای تنها من نهایت تشکر رو دارم که به سهم خودش سعی داشت از تحریف نا خواسته و غیر عمد ! متن بالای من جلوگیری کند . خیلی ممنون بزرگوار ... البته خانواده جاییست که شخصیت فرزند در اون شکل میگیره و اگر فساد وارد خانواده شود ، جامعه به گند و لجن خواهد کشیده شد ... در ضمن همه این مسئولان و مصلحان اجتماعی از همین خانواده قد بر افراشته اند و نمیشه نقش مادر رو به عنوان محور نادیده گرفت .

    و اما خانم بی نهایت :

    اول اینکه ممنون منو سرشار صدا کردین ، بدون پسوند یا پیشوند .این نشانه صمیمیت و نظر لطف شماست خواهرم . میخوام تصور کنم قصدتون از نوشتن این چند تا جمله خیر بوده و لاغیر . چون همونطور که گفتم قصد من از این متن صلح و آشتی و دوستیست ، نه دشمنی و کینه و نفاق که متاسفانه کم کم داره توی ایران همه گیر و مرسوم میشه !!!!!

    شما فرمودین که بنده دنبال به به و چه چه دوستان هستم که ترجیح میدم نقد شخصیتی شما رو به دیده منت قبول کنم و ازتون تشکر کنم که به این درجه از شناخت و معرفت نسبت به بنده رسیدید. . بله دنبال به به و چه چه دوستان بودم که متاسفانه شما برنامه ام رو خراب کردین !

    ممنون که حرف دلتون رو ساده بیان کردین !!!!!! البته به نظر شخص بنده اون پیچ و تابی که در کلام شما وجود دارد ، متاسفانه در اکثر اوقات مانع از انتقال احساسات و عواطف شما خواهد شد و حیف و صد حیف ( البته به غیر از این پست و چند پست دیگر ) ... در حالی که خود این عواطف و احساسات بسیار ناب ، صمیمانه و جانانه هستند .

    شما یک مادری . شما یک مادری . شما یک مادری و هزار مرتبه دیگر هم تکرار خواهم کرد که شما یک مادری . پس لطفا بدون هیچ حب و بغضی نسبت به بنده مطلب قبلی و ادامه این متن رو بخونین .

    بچه زاییدن هنر است !!!! ببینید من خودم مادری رو میشناسم که نوزادش رو یک میلیون تومن فروخت ! هنری که قیمت اون یک میلیون تومن باشد ، صد در صد آنچنان چنگی به دل نخواهد زد ! این هنر وقتی معنی پیدا میکنه که مادر در دامن خودش حتی با وجود فقر و ناتوانی ، نوزادش را مرحله به مرحله پرورش دهد ( نه اینکه فقط فرزند رشد طولی و بعد عرضی داشته باشد ! ) و از او یک انسان وارسته و رستگار بسازد . و گرنه هر بچه زاییدنی هنر نیست و هر کسی هم که بچه زایید ، مادر نیست .


    درد نکشیده اید که زایمان را آنقدر بی ارزش می بینید و به آن هنر نمیگویید !!!!!! عجیبا و غریبا !!!! معذرت میخوام یعنی هر کسی که درد کشید ، هنرمند است ؟! یعنی مثلا اگه یه آدم نزول خور و از خدا بی خبر سرطان گرفت و پس از درد و رنج فراوان به هلاکت رسید ، یک هنرمند تمام عیار است و هنرمندانه دار فانی را وداع گفته است ؟!!!!!!! جل الخالق

    مثالی بارز از نوح و پسرش آوردین !!!! باز هم معذرت میخوام شما برای نوح به خاطر این فرزندش جیغ و سوت و هورا میکشین ؟!!!! شما کسی رو میشناسی که به احترام نوح به خاطر تربیت کنعان ، تمام قد تعظیم کرده و تشویقش کرده باشد ؟!!!

    یک مادر در هر شرایطی مقدس نیست ! مادری که به فرزندش یاد میدهد دروغ بگوید ، مقدس نیست ! مادری که به فرزندش یاد میدهد چشم هایش را روی حق ببندد و از ظلم جانبداری کند ، مقدس نیست ! مادری که جلوی فرزندش نماز میخواند ، ولی بعد نماز غیب میکند ، مقدس نیست ! مادری که به فرزندش یاد میدهد به هر قیمتی پست و مقام به دست آورد ، مقدس نیست ! مادری که به فرزندش یاد میدهد ، که به انسان ها بر پایه پست ، مقام ، ثروت و شهرت احترام بگذارد ، مادر نیست ! مادری که .........................................

    مادر تنها یک اسم نیست . پدر تنها یک اسم نیست . همه ما اسما پدر یا مادر هستیم یا دیر و زود خواهیم شد . مهم نیست که شما اسم مادر یا پدر رو به یدک میکشی ! اصلا مهم نیست ! ممکنه برای شخص خودتون یا فرزند عزیزتون اینگونه باشد ، ولی اگه وظیفه خودتون رو درست انجام نداده باشین ، چیزی جز فحش و ناسزا نصیبتون نخواهد شد ! این خط و اینم نشون !!!

    کسی که نیمه شب برای فرزند گمراه خود اشک می ریزد و صبح با طلوع خورشید گام به گام با او در این گمراهی همراه میشود و ازش حمایت میکند ، صد در صد مقدس و قابل ستایش نیست . او تنها به اسم مادر است و بزرگترین ظلم رو در حق فرزند خودش و مردم این جهان کرده است. اما زنی که با فرزند خود همراهی نکند و او را به خاطر عملکردش از خود براند ، یک مادر است و در حق اون فرزند و این مردم مادری را تمام کرده است و صد در صد قابل ستایش است . مادر داریم تا مادر !

    یعنی خانم پوه از چند فرسخی تشخیص داد که شما نهال کینه و دشمنی در دل کاشته اید !!!! البته به نظر من اشتباه متوجه شدن . اصلا دلیلی نداره که شما از من کینه به دل گرفته باشین ! ولی از صحبت های ایشون مشخصه که بر خلاف شما با توجه به موقعیت شخصی خودشون ، تعریف تازه ای از مادر بودن دارن !!!! شما ولی از موقعیت خودتون برای تحریف صحبت های من استفاده کردین ! البته خدا میدونه هیچ عمدی در کار نبود ! در کل باید از هر فرصتی برای انقباض عضلات مخطط خاطر و شادی استفاده کرد ( شما هم دعوتین ! )


    ببخشید که هنوز به صندلی و منبر خود تکیه داده ام و از این ژست روشنفکری کوتاه نیومدم اصلا بی خیال !!! خودتون خوبین ؟؟؟؟؟؟ زندگی بر وفق مراد هست ان شالله ؟!


    نتانیاهو چیکاره اسرائیله دقیقا ؟؟؟؟؟ اسمش آشناس !!! خانم پوه ، شما از پایان نامه ارشد دفاع کردین یا از تز دکتری ؟ رشتتون چیه ؟

    - - - Updated - - -

    وای ! خانم بی نهایت ببخشین خیلی صحبت کردم

  16. 6 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), Pooh (چهارشنبه 08 اسفند 97), tanhaman (چهارشنبه 08 اسفند 97), بامداد روشنایی (پنجشنبه 09 اسفند 97), زن ایرانی (چهارشنبه 08 اسفند 97)

  17. #289
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام جناب سرشار.
    والا من تصوری از نهال کینه و دشمنی کسی نسبت به کسی نکردم. نه از کسی جانبداری کردم نه خودمو قاتی بحث دو نفر کردم. تعریف جدیدی هم از مادر بودن ندارم. مادر بودن همون لیاقت زایش و ادامه حیات، مهر ورزیدن، بی توقع محبت کردن، رنج کشیدن در راه تربیت یک فرزند و تلاش برای اثری مثبت گذاشتن در نسل بعد و انجام نقش خود در حد خود، برای مسیر کمال بشریه. و چه جایگاه غریزی و زایش و رشد جسمی دادنش، چه جایگاه برخواسته از آگاهیش که تربیت فرهنگی و اجتماعی و انسانی فرزند باشه، مقدسه. اون چیزی که من بیان کردم، نه در رد حرفهای شما یا خانم بی نهایت بود، نه در تایید حرفای شما یا خانم بی نهایت. صرفا اعتراض بود به پاسخهای ماوراطبیعی که به حسرتها و نگرانیهای من میداده اند. همین. استفاده از من برای بیان دیدگاهتون نسبت به خانم صحبتهای خانم بی نهایت، چندان اخلاقی به نظر نمیاد! و واقعا متوجه دلیل این استفادتون نشدم. و به نظرمم میاد مفهوم پست منو متوجه نشده باشید. البته فضا نوشتاریه، و طبیعیه تا حدی که من یا شما یا هر کس دیگه، به دلیل مشخص نبودن لحن جملات، برداشتهای خطایی از حرفهای هم داشته باشیم. و اگر من هم دارم اشتباه برداشت میکنم، عذر میخوام. به هر حال من نه با شما یا دیگری دشمنم، نه با شما یا دیگری دوستی در ان حد دارم که جانبداری بخوام از کسی کنم یا موضع مخالف یا موافقی نسبت به کسی بگیرم.

    پست دوم بنده هم به هیچ عنوان در موضع گیری نسبت به اشاره شما به بحث استعفا نبود. از هیچ جهت و جنبه ای. به خودتون نگیرید بهتره. چون من فقط نظر خودم رو گفتم. شما هم حرفی از استعفا نزده بودید، من این نظر رو میگفتم و کاری به شما نداشته ام.

    من از ارشد دفاع کردم. رشتم هم ربطی به سیاست نداره. هر چند بسیار نزدیکه به اون تخصصی که سرش توی دنیا جنگه! گرچه متوجه این نشدم که چه فرقی برای شما داشت که من رشتم چی باشه یا از چه مقطعی فارغ التحصیل شده باشم. اما بسیار علاقمند به مسایل علوم انسانی، از جمله تاریخ، جامعه شناسی، زبان شناسی، تاریخ ادیان، حقوق، سیاست، اقتصاد، تاریخ ادیان و... هستم و ده ها برابر کتابهایی که در زمینه رشته تحصیلیم خونده ام، این مباحث رو مطالعه کرده ام.

  18. 7 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), tanhaman (چهارشنبه 08 اسفند 97), wisdom (چهارشنبه 08 اسفند 97), بامداد روشنایی (پنجشنبه 09 اسفند 97), زن ایرانی (چهارشنبه 08 اسفند 97), سرشار (پنجشنبه 09 اسفند 97)

  19. #290
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    همون بهتر که تاپیک حال واحوال هم مثل تاپیک کل کل به قهقهرا بره!!!
    آدم میاد حال دوستانش رو بخونه و...یهو میبینی چنان با کلمات قلمبه سلمبه ونظرات بسیار ایده آلیست! همدیگه رو تاعمق وجود تخریب میکنید که حالمان بد میشود...هر بار به یک بهانه!
    مشخصه که فشارهای جامعه ووضعیتهای ناجورمملکت بدجور روی همه تاثیر گذاشته وسخت تحت فشارید!!!!

    برای کسی تاسفی ندارم حال همگی قابل درک اما غیر قابل تحمله.

  20. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 10 اسفند 97), m.reza91 (چهارشنبه 08 اسفند 97), miss seven (جمعه 17 اسفند 97), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 09 اسفند 97), بی نهایت (جمعه 10 اسفند 97), زن ایرانی (چهارشنبه 08 اسفند 97)


 
صفحه 29 از 193 نخستنخست ... 919202122232425262728293031323334353637383949596979129 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.