توی نوار مرورگر اون بالا نوشته همدردی، اینجاییم که نظر میذارین مشاوره خانوادس و کارشناسای خوبیم داره. ایشونم قبلا من خوندم مشاوره هاش رو گرفته و مشکلات بیشمار همسرش هم دیگه قابل خوندنه و هر آدم عاقلی میفهمه که زندگی با چنین فردی عاقبت نداره.
این زندگی با مشورت گرفتن درست نمیشه ، مراجعه به روانشناسم فقط برای خودش ارزشمنده اونم بعد طلاق . چون طلاق خودش افسردگی میاره و بهتره بعد طلاق مراجعه کنه. الان فقط میتونه با یه وکیل خبره این زندگی رو تموم کنه و بجای مهریه دخترش رو سرپرست ی کنه.
دیگه گذشت اون روزگاری که زن باید برای مرد سیندرلا میشد تا رهاش نکنه. باید برای مردی سیندرلا بود که خودش شاهزاده باشه اینو به نسلای بعدیتون منتقل کنین!









علاقه مندی ها (Bookmarks)