بذار راحتت کنم شما باز بر میگردی . خودتو سرزنش میکنی که چرا امروز کتک نخوردم. چرا امروز فوش نشنیدم. چرا امروز یه دل سیر غذا میخورم. چرا انقدر آرامش دارم !خانم برگرد خونه شوهرت. فقط قبل برگشتن بگو پدرت ازتون شکایت کنه و یجوری بچه رو از شما و همسرت جدا کنن. اون بچه حق حیات داره، چون چند سال دیگه یه دختر فراری بدکار و معتاد ازش ساخته میشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)