سلام
من نمیدونم دوران کودکی تا بزرگی شما به چه شکل بوده اما حس میکنم انفعال شدیدی دارید یا مسایلی هست که هیچوقت اینجا مطرح نکردین
اگر طوری شده که خودتون هم ازین اتفاقات و احساس حقارت لذت می برید یا برای جلب توجه دیگران از اون استفاده می کنید
توصیه میکنم حتما پیش روانشناس برید تا وضعیت روحیتون نرمال شه و بتونید از همسرتون جدا بشین
شما درقبال فرزندتون مسئولید و این بچه با دیدن همچین صحنه هایی صدمات روحی جبران ناپذیری میخوره که بعدا خودشو نشون میده
مشکلات همسر شما براحتی حل نمیشه پس بهتر خودتون و دخترتون از ایشون دور کنید کما اینکه ایشون تمایلی به تغییر هم نداره
وقتی خانوادتون حامی شما هست چرا جدا نمیشین؟
و یمورد اینکه برای کتک زدن ها برید پزشکی قانونی و مدرک بگیرین و از یک وکیل هم مشورت بگیرین چه مدارکی لازمه برای اثبات مشکلات روانی همسرتون تا بعد طلاق بچه به شما بدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)