.............
دعا ارتباطی با منبع آرامش هست ...و این خیلی خوبه که ما خودممون را همیشه با خداوند وصل کنیم و ازش کمک بخوایم...
ولی نکته ای هست این که : دعا مکمل تحقیق و مطالعه و عمل هست !
بهترین آرزوها را برای محترمه شما ، و تمام بچه ها ی همدردی دارم
ان شالله زنده باشیم و شاهد خبرهای خوب و شاد از تمام بچه ها ی همدردی باشیم .
در پناه خدا.









علاقه مندی ها (Bookmarks)