سلام 
به نظر من شما
1- مهارت های ارتباطی رو تقویت کنین
وقتی همسرتون ناراحته و شمادارید آرومش میکنید چی میشه که به فحش و کتک کاری ختم میشه و اینکه زندگی شما جریان داره با نیش و کنایه همسرتون و خود زنی شما
به نظر میرسه شما نمیتونید به خوبی از مشکلات و خواسته هاتون تو زندگی مشترک صحبت کنید و در کنار ایشون به آرامش برسید
2- رفتار جراتمندانه را یاد بگیرید
شما وقتی برای سهم الارثتون برنامه دیگه ای داری ولی به اجبار و برخلاف میل باطنی تسلیم خواسته همسرتون میشید در واقع توانایی نه گفتن ندارید
http://www.hamdardi.net/thread-18343.html
http://www.hamdardi.net/thread-7531.html
از این لینک ها استفاده کن مطالب رو مطالعه کن با کمی تغییرات در رفتارتون میتویند نحوه برقراری درست ارتباط رو با همسرتون یادبگیرین طوری که منجر به کتک کاری نشه
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)