من حالم خوبه و سرشارم از عشقی که آدم هایی که ظاهرا از هیچ وجهی نقطه اشتراکی باهاشون ندارم بهم هدیه می کنند.
خوشحالم از حرکتی که کردم و برکتی که خدا به تصمیمم داد.
ثانبه به ثانیه و لحظه به لحظه شاکرم خدایی را که نگذاشت زمانی که در آستانه فروپاشی بودم، نا امید بشم و دست از طلب بردارم.
این دل نوشته من 6 ماه پیش بود:
خدایا من منتظر روزی هستم که که بتونم بگم بار گرانم را از پشتم برداشتی ؛ باری که داشت پشت من را می شکست، منتظر روزی هستم که با افتخار به اینکه به حرف تو ایمان داشتم به هر کسی که در شرایط سخت قرار داره نه دو بار که ده بار و صد بار بگم با هر سختی آسانی است.
و حالا من اینجام که 100 بار بگم با هر سختی آسانی است.









علاقه مندی ها (Bookmarks)