https://www.aparat.com/v/al3Iv?vref=recom
از اوناس که حرف میزنه آدم کیف میکنه
چه حیف که تو این مملکت فقط حرف میشه زد (اونم نه همیشه). آدم اهل عمل نداریم.
تشکرشده 371 در 127 پست
https://www.aparat.com/v/al3Iv?vref=recom
از اوناس که حرف میزنه آدم کیف میکنه
چه حیف که تو این مملکت فقط حرف میشه زد (اونم نه همیشه). آدم اهل عمل نداریم.
m.reza91 (شنبه 08 دی 97), miss seven (جمعه 07 دی 97), Pooh (شنبه 08 دی 97), بی نهایت (جمعه 07 دی 97), سرشار (پنجشنبه 06 دی 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)