اشتباه میکنی، ارزش خودتو پایین میاری با این کار.
به خودت بها بده.
لیاقتت خیلی بیشتر از اینه که با کسی که اینجوری باهات رفتار کرده بخوای ازدواج کنی، یا اصلا این اجازه رو بدی اون فکر ازدواج با تو رو حتی از سرش بگذرونه.
البته شاید منم خیلی خشن برخورد میکنم، چون من هیچ وقت حاضر نمیشم تو رابطه ای بمونم که طرف مقابلم، تنهایی برای نوع رابطمون تصمیم بگیره، این که کِی باهام صمیمی بشه، کِی سرد بشه، چه وقتی هوس ازدواج کنه، خودش تصمیم بگیره لمسم کنه و .........
ارزش خودت رو بالا بدون و بزار تو تصمیم گیرنده باشی، نه یه پسری که تکلیفش با خودشم معلوم نیست.
شککککک نکن با هزار تا دختر رفته دوراشو زده و دیده از تو بهتر پیدا نمیکنه و برگشته.
ببین خودت دوس داری با همچین آدمی زندگی کنی.
من خودم دخترم، منم احساس دارم و ..... مطمئنم یه آدم جدید بیاد تو زندگیت، اینو راحت فراموش میکنی، پس خواهشا احساسی برخورد نکن، این ناراحتی ها، یه روال طبیعی هست که بااااید طی بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)