شدیدا توصیه میکنم اگه قصدتون ازدواج نیست به هیچ وجه به رابطه برنگردین، حس خوبی به این دختر ندارم، انگار برگشته که دوباره یه دوری بزنه و یکم سرگرم بشه و دوباره کِیس جدید پیدا شد بره.
فقط خواهرانه ازت خواهش میکنم یه قرار ملاقات باهاش بزار و خیلی شیک و مجلسی دلایلت رو توضیح بده.
کاری که دوست پسر احمق من هیچوقت نکرد.
خیلی خوبه مسئولیت روابطمون رو بپذیریم و یک طرفه همه چیزو تموم نکنیم توی هر مدل رابطه ای.
تنها دلخوری من از دوستم فقط و فقط همینه، کاش بفهمه و هنوزم دیر نشده ، بیاد بهم بگه و منم میبخشمش و حلالش میکنم.
شما هم برو و دلایلت رو بگو، هرچی باشه دخترا احساسی تر هستن و یه سری مسائل براشون سخت تره درکش