[QUOTE=yekdoost;450304][B]من اوایل نمیدونستم این خانم چقدر رفتارش عالیه
. هر ایرادی هم که داشته باشه باعث میشد نتونم ولش کنم .
بچه ها بچه ها ی دیقه وایستید من می خوام ی چیزی بگم
اقای محترم میشه من از شما خواهش کنم
خانوم تون بیا ن تاپیک بزنن و رمز موفقیتشونو بگن
یا حداقل خودتون از نگاه ی مرد توضیح بفرمایید
واقعا به نظر من هر دو برای هم خوبید شما قدردان و فهمیده و ایشونم کاردان و با محبت
اگر هم به چالشی تو زندگی برخوردید میتونید عاشقانه حلش کنید
اهل مشاوره هم که هستید
براتون ارزوی خوشبختی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)